Co jest najważniejsze we współpracy z naszą hurtownią? Czego oczekują farmaceuci i pacjenci od dostawcy leków – mówi farmaceutka z Białegostoku.
Ponieważ w 2021 roku hurtownia Medicare-Galenica obchodzi 30-lecie działalności, specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy cykl wywiadów z naszymi Partnerami w biznesie, pt. „Historie na 30-lecie”.
Dziś zapraszamy do lektury opinii Lizy Lipniewicz, farmaceutki z sieci aptek „Rodzinna” w Białymstoku.
– Cenimy sobie współpracę z Medicare-Galenica, ponieważ dostajemy to, czego potrzebujemy na czas. Jeśli zamówimy lek, wiemy, że będzie.
Taka pewność, że partner wywiąże się ze zobowiązania, jest dla apteki bardzo ważna, ponieważ wpływa to także na jej wizerunek. Musimy wiedzieć, że lek będzie, jeśli obiecałyśmy to pacjentowi. Jeżeli nie otrzyma go, pójdzie do innej apteki i może już nie wrócić.
Duże znaczenie ma także szeroki asortyment produktów dostępnych w Medicare-Galenica, szczególnie tych sezonowo najpopularniejszych, poszukiwanych w określonym czasie przez pacjentów. Doceniamy również możliwość zrobienia zakupów w różnych promocjach. Tutaj bardzo pomaga dobry kontakt z przedstawicielem handlowym.
Istotna jest dla nas również możliwość zwrotów w szczególnych sytuacjach. Zdarza się, że pacjent zamówi lek, który nie jest popularny, my dla niego sprowadzamy ten produkt, a on nie przychodzi. Wtedy aptece zależy, aby mogła lek, szczególnie drogi, zwrócić do hurtowni. W Medicare-Galenica nie ma z tym kłopotu.
Poza tym podjęliśmy współpracę z hurtownią, ponieważ może pochwalić się certyfikatem DPD, czyli dobrymi praktykami dystrybucyjnymi. To daje nam pewność, że towar jest zarówno właściwie przechowywany, jak też transportowany oraz że leki, które muszą być w lodówkach – tam właśnie są. Przecież ostatecznie chodzi o bezpieczeństwo pacjentów!
Dużą wagę przywiązujemy także do tego, aby opakowania nie były pogniecione czy zniszczone. To świadczy o jakości usługi.